Представете си следното: отново сте дете и искате да продавате лимонада в близост до дома ви. И така, поставяте вашия малък щанд за лимонада с картонената рекламна табела, нарисувана с пастели, и се захващате за работа. През първия ден един човек идва и си купува лимонада. На следващия ден идват двама души. На третия ден са трима. На четвъртия – четирима. За по-малко от месец обслужвате вече десетки клиенти и търсенето продължава да расте. С времето бизнесът ви потръгва все по-добре. Не само че всички хора наоколо искат да опитат от вашия сладък, прясно изцеден лимонов сок, но и цената на лимоните сякаш пада. В началото за един долар сте могли да си купите пет лимона, седмица по-късно за същата сума получавате осем лимона, след още една седмица – вече са дванайсет лимона. И така нататък, и така нататък.

От Марк Менсън