· 5 от дамите в мениджърския екип на ритейлъра получиха отличия от международния конкурс
· Компанията взе награди за работата си по част от стратегическите си теми – иновативен мениджмънт, човешки ресурси, устойчиво развитие и социални политики
Общо със седем статуетки бяха отличени пет от дамите от лидерския екип на Kaufland България на четиринайсетото издание на Международните награди на списание и клуб Business Lady. Компанията взе награди за работата си по част от стратегическите теми, които са управлявани от жени – иновативен мениджмънт, човешки ресурси, устойчиво развитие и социални политики.
„Иновативен мениджмънт“
Призът за „Иновативен мениджмънт“ спечели Юлия фон Видинг – ръководител направление „Логистика“ в Kaufland България. Освен че оглавява най-голямата логистична база у нас -Централния склад на ритейлъра в с. Стряма, фон Видинг е единствената жена на подобна ключова позиция на всичките 8 пазара, в които Kaufland развива бизнеса си.
„Човешки ресурси“, „Работодателска марка“ и „Образование“
Като най-голям частен работодател у нас, ритейлърът изгражда и развива екип от над 7400 души. В резултат на програмите си за обучение и развитие на персонала, компанията предоставя възможности за кариерно развитие на всички нива в организацията, като над 80% от мениджърите са вътрешно развити кадри. В компанията са внедрени инициативи, които изграждат подкрепяща работна среда и допринасят за това ритейлърът да е предпочитано работно място от жени. Отличието за целия екип „Човешки ресурси“, като и това за „Работодателска марка“ беше връчено на Анна Панчева – ръководител направление „Човешки ресурси“ в Kaufland с фокус върху „Привличането на таланти и работодателска марка“. В категория „Образование“ отличието взе Диана Костова, ръководител „Обучение, развитие и мотивиране“ в Kaufland България.
„Устойчиво развитие“ и „Корпоративна социална отговорност“
През последните години темата за устойчивото развитие и социалната отговорност се нарежда сред приоритетите на най-големия ритейлър у нас. На годишна база компанията реализира множество проекти, свързани с опазване на околната среда, подпомагане развитието и популяризирането на културата и цялостно подобряване средата на живот на децата в България. Неслучайно две от статуетките в категории „Устойчиво развитие“ и „Корпоративна социална отговорност“ бяха връчени на мениджър „Корпоративни комуникации и социална отговорност“ в Kaufland България – Кремена Георгиева.
„Личност – вдъхновител“
Наградата „Личност – вдъхновител“ отиде при Теодора Арапоглу, която е старши търговец храни в отдел „Колбаси и замразени храни“. Теодора Арапоглу отговаря за стратегическото планиране и управление на асортимента в ритейлъра. За единайсетте си години опит в компанията, тя участва активно в програми за насърчаване на ангажираността и мотивацията на младите таланти и подпомага тяхното развитие. Отдадена на дейността си, тя е и сред най-активните и ангажирани посланици на работодателската марка на Kaufland.
Със своите 7 отличия, лидерът в ритейла стана компанията с най-много на брой награди. На събитието присъстваха над 200 официални лица, представители на водещи компании, бизнес лидери и политици, които заедно отпразнуваха успехите на всички дами, които ръководят и вдъхновяват екипите си всеки ден.
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7500 служители. През 2023 г. компанията разполага с 65 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.
Коментарите са затворени, но trackbacks и pingbacks са отворени.