- Ритейлърът получи три награди в конкурса Employer of Choice Awards 2025
- Компанията инвестира над 700 000 лв. годишно в обучения на екипа си
Kaufland България спечели злато в категорията „Развитие и обучение“ в престижния конкурс Employer of Choice Awards 2025. Компанията беше отличена и с две сребърни награди – за работата си със студенти и за комуникационната кампания, посветена на жените в организацията. Конкурсът отличава проекти, свързани с управлението и подобряване на работодателската марка.
„Щастливи сме от това признание - то е резултат от последователните ни усилия да инвестираме в обучения с реална стойност. Когато служителите имат достъп до разнообразни възможности за развитие, те се чувстват уверени, ангажирани и мотивирани да дават най-доброто от себе си. Вярваме, че именно това е и ключът към дългосрочния успех - както за хората, така и за бизнеса.", коментира Виктория Микова, Експерт „Обучение, развитие и мотивиране"
Златната награда на Kaufland в категорията „Развитие и обучение“ отличава широкия спектър от възможности за учене и развитие, които компанията предоставя на своите близо 7900 служители. От обучения в реална среда, езикови курсове по немски език и менторски програми до онлайн платформи, достъпни по всяко време. Търговската верига инвестира над 700 000 лв. годишно в обучения, като насърчава култура на учене на всички нива.
Сребърното отличие за „Студентски активности и подбор“ подчертава системния подход на Kaufland в подобряване на връзката между образованието и бизнеса чрез партньорства с университети, академични инициативи и програми за ранно кариерно развитие. Сред тях са четирите бизнес академии, които кампанията реализира – Kaufland Business Academy - УНСС, Data Academy, Търговска академия с Икономически университет – Варна, както и националната Kaufland Business Academy за студенти от цялата страна. Второто сребро получи комуникационната кампания за Жените@Kaufland, която акцентира върху ключовата роля на дамите в компанията.
Наградите Employer of Choice се провеждат за шеста поредна година. Те отличават добрите работодателски практики в 14 категории, а журито включва международни експерти с опит във водещи компании в света.
За Kaufland България:
Kaufland България е търговската верига на дребно с най-богат асортимент от 24 хил. хранителни и нехранителни стоки. Годишният оборот на компанията е от над 2 млрд. лв. Тя е един от най-големите частни работодатели в страната с екип от близо 7900 служители. Седем поредни години компанията е сертифицирана като Top Employer от международния независим институт Top Employers Institute. От началото на 2023 г. до момента утвърждаването на работодателската марка на Kaufland България беше засвидетелствано и от близо 80 отличия в най-оспорваните категории на значими конкурси като Employer Branding Awards на b2b Media, Career Show Awards, My Love Marks, Business Lady, Employer of choice и други. За четвърти пореден път през 2025 г. компанията заслужи и престижното първо място като „Най-добър работодател“ според класацията на Career Show Index 2025 - „Топ 100 най-добри работодатели в България“, както и Любим международен работодател от единствената в България изцяло потребителска класация My Love Marks.